• دلایل بروز زردی در نوزادان چیست؟ عدد بیلی روبین نوزاد چند باید باشد؟

    1-یکی بودن گروه خونی مادر و نوزاد

    2-بروز یبوست در نوزادان که سبب باز جذب بیلی روبین دفع شده توسط روده میشود توصیه زرد ایران به شما عزیزان استفاده از دستگاه زردی نوزاد و در کنار آن استفاده از رژیم غذایی و تجویز داروی مکمل درمان زردی است که سبب می‌شود روده‌ها فرصتی برای بازجذب بیلی روبین نداشته باشند.

    3-استفاده از شیر خشک : عده‌ای از خانواده ها به اشتباه برای درمان زردی از شیر خشک استفاده می‌کنند در حالیکه شیرخشک در 80% نوزادان یبوست ایجاد می‌کند و روند دفع زردی نوزاد را کند می‌کند.

    4-استفاده از شیر مادر در برخی موارد خاص که سبب ایجاد یبوست در نوزاد می‌شود تنها ۲۰٪ از نوزادان به این مشکل دچار هستند که به این دسته نوزادان استفاده از شیر خشک توصیه می‌شود و روند کاهش زردی آنها متفاوت با سایرین است و رژیم غذایی متفاوت دریافت خواهند کرد.

    5- عدم استفاده از گرمیجات مادر: در این مورد مادر نیاز به پرهیز از غذاهایی با طبع گرم دارد که طی برنامه‌ای که از کارشناس زردی دریافت می‌کند لحاظ خواهد شد. خیلی از والدین با ما تماس میگیرند و با صدایی مضطرب نگران درمان زردی نوزاد هستند و برای تهیه دستگاه زردی نرمال مردد هستند در پاسخ به سوال بیلی روبین نرمال چند است؟ عدد زردی نرمال چند است؟ باید گفت: بیلی روبین نوزاد برای نوزادانی که بین ۳ الی ۱۰ روز هستند عدد 7/8 نرمال است و برای نوزادانی که ۱۰ روزگی را گذرانده اند بیلی روبین نرمال عدد ۱۰ است. ناگفته نماند اینکه که سن نوزاد چقدر است؟ وزن نوزاد چقدر است؟ تولد نوزاد در چند هفتگی اتفاق افتاده؟ هم در تهیه دستگاه فتوتراپی دخیل است. اگر نوزاد شما هم دچار زردی شده و نگران استفاده از دستگاه زردی هستید، زرد ایران با ۱۴ سال سابقه درمان زردی نوزاد و ارائه دستگاه فتوتراپی استاندارد و مورد تایید وزارت بهداشت سبب تسریع درمان زردی در منزل می‌شود.

    در این باره ویدئویی آماده کرده ایم که توصیه می کنیم حتما ببینید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *