• رفع زردی نوزاد با کمترین هزینه
    شرکت زردیران پیشگام در صنعت تولید دستگاه های فتوتراپی و سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد است. این شرکت با سال ها تجربه در امر درمان زردی نوزاد به والدین، پزشکان و مراکز درمانی سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد را ارائه داده و در 100 درصد موارد موفق عمل کرده است. شما با اجاره دستگاه زردی نوزاد از زردیران خدمات جانبی با کیفیت و کاملی را دریافت خواهید کرد. این خدمات شامل: • نصب و راه اندازی دستگاه زردی نوزاد • آموزش کامل کار با دستگاه فتوتراپی • جمع آوری دستگاه پس از درمان • خدمات شبانه روزی و 24 ساعته • گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد می باشد.
    سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد ما
    گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد مهم ترین سرویس خدماتی ما در شرکت زردیران است. گارانتی طلایی زردیران در سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد همیشه نقطه اطمینان مشتریان جدید بوده است. اگر چه به دلیل موفق بودن زردیران در تمامی موارد سرویس دهی خود هرگز گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد مورد استفاده قرار نگرفته است. اما همچنان آن را به والدین عزیز و پزشکان محترم یادآوری می کنیم تا اطمینان خود به کیفیت خدمات مان را نشان دهیم. بر اساس گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد در صورتی که زردی نوزاد شما در مدت زمان مقرر در قرار داد به طور کامل درمان نشود، والدین می توانند مدت اجاره دستگاه زردی نوزاد را تا ده روز دیگر به رایگان تمدید نمایند. همچنین در صورت نیاز دستگاه جدید جایگزین دستگاه قبلی می شود تا درمان صد درصد حاصل شود. بدین ترتیب با در اختیار داشتن یک دستگاه برای مدت سه تا پنج برابر مدت قرارداد اولیه آن هم به صورت رایگان نوزاد شما به طور حتم درمان خواهد شد.
    سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد با پشتیبانی 24 ساعته
    تفاوتی نمی کند در چه ساعتی از شبانه روز تمایل دارید با ما تماس بگیرید. اینکه یک روز تعطیل رسمی است یا نه و یا قبلا مشتری ما بوده اید یا خیر. زردیران تحت هر شرایطی به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته و تمامی ماه های سال برای رفع مشکلات شما در دسترس و اختیار شما خواهد بود و همواره آماده ارائه سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد می باشد.
    لوازم جانبی حین درمان زردی
    زردیران خود یکی از تولید کنندگان اصلی لوازم جانبی درمان زردی نوزاد نیز هست. این لوازم در هنگام ارائه سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد ارائه می شود و شامل: • شورت ضد نور یا شورت فتوتراپی • چشم بند مخصوص استفاده در دستگاه های زردی نوزاد • دستگاه تست زردی بدون خونگیری و… می باشد. پس برای تهیه آنها نیازی نیست نگران باشید. هر آنچه نیاز دارید به همراه سرویس اجاره دستگاه زردی نوزا زردیران در اختیار شما خواهد بود.
    هزینه بسیار پایین سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد
    سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد زردیران یک سرویس کامل با کیفیت و سطح بالاست که مورد تایید پزشکان مطرح نیز می باشد. همچنین کیفیت دستگاه های ما مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد و بسیازی از فاکتورهای دیگر که سرویس اجاره دستگاه زردی زردیران را به یک سرویس منحصر به فرد بدل می نماید. ولی با این وجود هزینه ای که شما برای این سرویس پرداخت می کنید چنان ناچیز است که ممکن است شما را غافلگیر نماید. آیا برای اطمینان خاطر به چیزی بیشتر از این نیاز دارید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *