• روشهای محافظت از چشم نوزاد
    • درمان سنتی زردی با داروهای گیاهی • لامپ مهتابی • اجاره دستگاه زردی نوزاد • تعویض خون جهت درمان زردی نوزاد شما می توانید از این سه روش استفاده نمایید اما ما به شما می گوییم که موثرترین روش درمان، گزینه سوم است.
    درمان های سنتی
    زردی یک اختلال کبدی است که با تغییر رنگ پوست بدن و سفیدی چشم به زردی خود را نشان می دهد. زردی ناشی از ناسازگاری خون از دیگر انواع زردی است. روش سنتی به ما می گوید با قطع و کم کردن مصرف شیرینی جات قنادی، غذاهای پرچرب، سرخ کرده، پر ادویه، انواع بستنی، فالوده و مواد نشاسته ای می توان به درمان زردی کمک کرد. همچنین استفاده از انواع آش و سوپ جو، شربت عسل، آب و مایعات از جمله آبمیوه ها می تواند به درمان زردی نوزاد کمک نماید. روش های سنتی درمان زردی نوزاد موثر است اما طول مدت درمان را افزایش می دهد. می توان در کنار روش های جدید، درمان سنتی را نیز ادامه داد. همچنین این روش ها برای پیشگیری موثرتر است.
    لامپ مهتابی
    استفاده از لامپ مهتابی در درمان زردی نوزاد نیز از روش های قدیمی است که به دلیل خطراتی که برای نوزاد در پی دارد منسوخ شده است. گرمازدگی و تولید گرمای بیش از حد در اطراف نوزاد از خطرات استفاده از لامپ مهتابی است. همچنین شکستن لامپ نیز از دیگر خطرات آن است. طول مدت درمان نیز افزایش پیدا می کند و استفاده از آن جز اتلاف زمان تاثیر دیگری ندارد.
    دستگاه فتوتراپی نوزادان
    فتوتراپی نوزادان روشی است که امروزه در درمان زردی نوزاد به کار می رود. فتوتراپی نوزادان جهت زردی های خفیف یا متوسط به کار می رود و برای زردی های بالاتر از تعویض خون استفاده می شود. فتوتراپی نوزادان با طراحی استاندارد دستگاه های زردی خطرات لامپ های مهتابی را نیز ندارد. طول مدت درمان با فتوتراپی نوزادان سه روز است و با رعایت فاصله بین نوزاد و لامپ فتوتراپی دیگر نوزاد دچار گرمازدگی نمی شود و دمای محیط نیز مرتب چک می شود. تنها نکته در دستگاه فتوتراپی نوزادان استفاده از چشم بند و شورت مخصوص فتوتراپی است. چشم بند ضد نور برای محافظت از چشم نوزاد به کار می رود. اشعه های مضر ممکن است به چشمان نوزاد و اندام تناسلی آن اسیب بزند؛ از این رو توصیه می شود هنگام فتوتراپی نوزادان شورت و چشم بند ضد نور را به کار ببرید. جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد با سرویس شورت و چشم بند مخصوص با ما در تماس باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *